Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Marketing Quản Lý Nhãn HàngViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Xây dựng chiến lược và quản lý giá trị cốt lõi của nhãn hàng phụ trách - Lập kế hoạch Marketing truyền thông cho nhãn hàng - Thực hiện và kiểm tra, giám sát, đánh giá các chương trình marketing đã được duyệt - Thường xuyên thu thập ...
-
Giám Đốc Kinh Doanh Khu VựcViệc tìm người - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Xây dựng chiến lược, kế hoạch phát triển kinh doanh sản phẩm tài chính của Tập đoàn (sản phẩm, trái phiếu, thị trường trái phiếu, các sản phẩm đầu tư )- Tổ chức triển khai và quản lý kế hoạch kinh doanh hiệu quả nhằm thúc đẩy hoạt đ...
-
Nhân Viên Kinh Doanh - Hà Nội - Hồ Chí Minh ( Lương Cứng Từ 10 Triệu - 12 Triệu )Việc tìm người - Quận 5 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc • Gọi điện thoại Khách hàng mới, Khách hàng cũ chào bán sản phẩm, mở rộng thị trường, tư vấn KH • Duy trì và phát triển tốt mối quan hệ với Khách hiện tại, tìm kiếm Khách hàng mới • Đàm phán giá cả, điều kiện giao hàng, thanh toán để ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)